JellyPages.com

Favourites


Wireless Mouse

Memandangkan saya minat wireless mouse, Mr. S telah membelikannya untuk saya. Saya rasa sgt, uhuukkk~ terharu. Mouse ini telah memudahkan kerja saya untuk click hape hape yang saya nak.


Bekas contact lens

Ini bahagian depan bekas tu. Saye membawanya hari hari *cuma ade la jugak tertinggal sekali sekala tu :D


Bahagian dalam bekas tersebut

Shantek kann? Botol untuk solution dia sangat shomell :D Bekas dia pun shomell. So, agak senang la jugak untuk dibawa kemana mana.  


Handphone dan DiGi

Mr.S juga telah membelikan saya handphone dan no DiGi supaya kami boleh bergayut selama mana yang kami mahu. Saya sangat suka! *Winkwink


Leopard print jacket

Ini adalah highlight dia. Saye sangat sukaaaa! Kerana jika anda perasan la kan, saye ade post entry 'My Wishlist' saye ade letak gambar amoi pakai ini jacket. I wrote there "I'm dying for this jacket" Dan tiba tiba, satu malam dia mahu berjumpa dengan saye dan TAAARAAAAAAAAAA! Jacket ini dihadapan mate saye~ Kyaaaaaa!~ Mr.S, thank you :)

Those are my favourites :)