JellyPages.com

Stranger, back off!

Kau jage hal kau, aku jage hal aku, settled.
Nobody's hurt. But now, bila kau start masuk campur hal aku, ade 10 perkara yang aku rasa nak buat dekat kau,

1) Simbah acid dekat kau

2) Maki kau sampai aku puas

3) Ketuk kepala kau sampai wujudnya sang benjol di kepala.

4) Tarik rambut kau sampai gugurnya rambut kau dengan layu.

5) Gigit jari2 kau sampai kau nak taip pape pun tak boleh. Termasuk post dekat wall orang.

6) Geletek kau sampai kau merayu memohon meminta melutut dekat aku to stop.

7) Rendam boyfriend kau dalam nila. (Kesian dia, tak pasal2 kena)

8) Bagi kau makanan expired.

9) Letak katak dalam kasut kau.

10)Gunting rambut kau comot comot.

Mungkin cara2 di atas tak sekejam mana. Tetapi, apabila cara2 ini dilaksanakan dalam keadaan yang sangat marah, you'll think twice before you post anything to other people's wall. BONG.OK.

Izinkan saya smack down anda,



Sekian, terima kasih :)