JellyPages.com

Yesterday with Mr. S ♥

Disebabkan babyLee (Nbook aku yg berjenama Lenovo) rosak, dia terpaksa dihantar semula ke Low Yat untuk repair. Semalam babyLee dihantar oleh aku and Mr. S. *Winkwink^^ Semalam aku dgn dia pergi Low Yat, babyLee kena tinggal kat sana seminggu. I miss my babyLee already. Well then lepas settle semua matters dekat Low Yat tu kitorang pun bergerak la ke TS sebentar. Sampai TS tu memula pergi DiGi Centre sebab Mr. S nak terminate broadband dia. Lepas keluar Digi Center, mata melilau carik U Mobile Center pulak.

Bak kata Mr. S "kalau nak gaduh ni, mesti kedai diorang dekat2 punya"


Haa sekali tu nampak lah U Mobile Center. Memang betul la kot ckp dia sebab tak jauh mane pon Digi dgn U Mobile. Kitorang pergi U Mobile tu sebab nak beli number utk bergayut di pokok durian. Topup RM10, free call 10 jam. Tapi sehari sejam jela boleh. So benda tu habis dalam masa 10 hari. Disebabkan kitorang ni boleh la dikira gayut tiap2 malam guna super saver, kitorang pun beli number ni.

Then tetiba perut kitorang dah bagi warning untuk refill. So pikiaq punya pikiaq, kitorang decide makan dekat food court. Aku makan kuey teaw ladna, dia makan Nasi Ayam penyet. Lepastu tetiba aku macam ngengade nak pedas en Aku ambik la cili yg tersedia, so aku pun makan. Mase tu tak pedas sgt. Mr. S pun ambik la cili lagi. Haa itu dia. Mase tu bibir dah macam Angelina Jolie. Nak menangis dahh, tapi lek lu. Control control haha.

Lepas makan semua, dia nak pergi fuuuu~ smoking. Aku pulak pergi jalan jalan kat area situ. Pastu masuk 1 kedai ni, barang dalam tu cantik la jugak. Kalau dah masuk kedai yg barang dia cantik, memang menipu la kalau aku kata aku tak beli pape en. So ado lah beli barang2 sikit.

Then kitorang pun menuju ke cinema. Kitorang tgk cerita agak ketinggalan la jugak, tapi berbaloi sebenarnya beli cerita tu. Cerita tersebut adalahhhh,

taraaaaa~


Serious kelakar cerita ni. Ayam gila. Haha. Then lepas dah habis gelak gelak sakit perut dalam wayang uh, kitorang pun balik. Time tgh tunggu train tu sempat lagi keciiiitt keciiitt snap gambar kat KL Sentral tu. Haha tapi too bad semua gambar dalam phone dia. Lepas ni nak blutoot lah. Lepas tu bila train sampai, Mr. S ni buat spot check ya dekat phone. Haha habis semua message dia bukak.
If anything yg buat you marah dalam phone I tu,
I'm sorry sayang :)

Then sampai Station UKM, Wan and future hubby dia ambik kitorang. Before dia turun dari kereta tu, dia cakap "Bye yang. Thanks aw Daus" Waaahhhh. Word 'yang' tu yg buat mata aku berkaca kaca tu. Haha sampai Wan tanye, korang ni couple ke sebenarnye? Tett! Hihi ^^
Baru berapa second dia turun kereta, aku daahhh awww rindu. Hamboi gedik! Haha :D

Mr. S, thank you for yesterday. It was a superb moment actually. Every seconds were superb as long as I'm with you. IMYSM ♥